Garantie & klachten
Veelgestelde vragen over garantie en reparatie.
Garantievoorwaarden
Je krijgt op alle sexpoppen 30 dagen garantie op fabricagefouten, uitgezonderd de pruik, wimpers, nepnagels. De garantie omvat reparatie of (gedeeltelijke) vervanging van het product. De garantie vervalt bij verkeerd gebruik of nalatig onderhoud, normale slijtage of beschadiging door opzet, nalatigheid (water-, val- en/of stootschade) of het niet of onjuist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Garantie & reparatie
Reparatie binnen fabrieksgarantie
Sexpoppen en torso’s kunnen, mits dit binnen de fabrieksgarantie valt, kosteloos gerepareerd worden. Als je sexpop binnen de garantieperiode kapotgaat en het om een fabricagefout gaat, dan is de reparatie helemaal gratis. In veruit de meeste gevallen sturen we je een reparatiesetje toe, zodat je je sexpop direct weer kunt gebruiken. Bij complexere problemen vragen we je vaak om je sexpop alsmede de aankoopbon of factuur naar ons toe te sturen. Vervolgens wordt je sexpop door onze reparatiedienst gerepareerd.
Reparatie buiten fabrieksgarantie
Je kunt een sexpop ook buiten de garantieperiode laten repareren. Je moet hiervoor wel betalen. Ook wanneer het defect door je eigen schuld komt, kunnen we je helpen met reparatie. Wij zullen je van tevoren altijd een vrijblijvende prijsopgaaf geven. Op basis daarvan kun je zelf beslissen of je je sexpop wilt laten repareren of niet. De meeste (kleine) reparaties zijn eenvoudig zelf te herstellen. Wil je advies over onderhoud en reparatie? Lees dan onze blog over sekspoppen. Op onze blogpagina hebben we alle belangrijke informatie voor je op een rijtje gezet!
Reparatie aanmelden
Je reparatie aanmelden doe je gemakkelijk en snel via het online contactformulier. We nemen binnen 24 uur contact met je op!
Klantenservice
Product beschadigd bij aankomst
Wanneer je product beschadigd is geleverd, dan lossen wij dit natuurlijk voor je op. Neem daarvoor zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Je helpt ons door ter verduidelijking enkele foto’s van het defect mee te sturen. Belangrijk is dat je de sexpop niet gebruikt, anders vervalt het recht op garantie.
Klacht indienen
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem bij klachten contact met ons op via het contactformulier. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie. Als het echt niet lukt om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebWinkelKeur.
Consumenten in de EU kunnen ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is beschikbaar op http://ec.europa.eu/odr .